Er du rette vedkommende, der trives med flere bolde i luften samtidig, samt formår at holde styr på papirerne? Så er du måske den, vi søger efter. Vores nuværende bogholder har efter mange år valgt at stoppe sin karriere, og vi søger derfor en ny dynamisk alsidig medarbejder med flair for økonomi, som kan være vores administrative blæksprutte og omdrejningspunkt. Vi skal blandt andet have dækket følgende arbejdsområder: - Debitorfakturering - Kreditorhåndtering - Bankafstemninger samt afstemninger af betalingskort, mobilepay, nets o.l. - Tovholder ift. kasseafstemninger mm. i de fire museumsafdelinger - HR-området, herunder kontrakter, aftaler mv. - Højre hånd for økonomi- og administrationschefen - Diverse ad hoc opgaver.

Vi forventer, at du er fleksibel og samarbejdsminded. At du har flair for økonomi og administration, samt at du agerer dynamisk og er proaktiv, med mod på diverse alsidige udfordringer. Et par års erfaring eller mere fra en lignende stilling vil være at foretrække. Uddannelsesmæssigt forventer vi som minimum HHX, eller et akademisk niveau. Ligeledes vil erfaring med økonomisystemet e-conomics være at foretrække. Vi er en organisation med de rette værdier, med respekt for kollegaer og med plads til forskelligheder.

Vi kan tilbyde et team af kollegaer med en uformel og humoristisk omgangstone samt med basis i et tillidsfuldt og ærligt forhold til hinanden.

Ansøgningsprocedure og frist

Du bedes sende din ansøgning snarest og senest d. 10. januar 2022, stilet til Økonomi- og administrationschef Jette Anna Nielsen. Stillingen er 37 timer ugentligt.

Idet vi ønsker stillingen besat snarest muligt, vil der løbende kunne blive holdt samtaler. Vi håber, at ovenstående har vakt din interesse og ser frem til at modtage din ansøgning. Ansøgningen bedes stilet til info@kystmuseet.dk mærket ”Stillingsannonce økonomi- og administrativ medarbejder”.